poniedziałek, 7 lipca 2014

Kosmetyki do ciała z masłem kakaowym


Masło kakaowe jest cennym dla skóry, pielęgnacyjnym składnikiem. Ziarna kakaowca są prasowane w tradycyjnym procesie w wyniku czego powstaje drogocenne masło. 
Produkty na bazie masła kakaowego używane codziennie stanowią prawdziwy zabieg piękności dla suchej i odwodnionej skóry oraz przeciwdziałają szkodliwemu działaniu czynników zewnętrznych.
Wszystkie kosmetyki PHYTORELAX są w harmonii z naturą. Nie zawierają SLES, parabenów, silikonu, olejów mineralnych i sztucznych barwników.
Seria zawiera: Kremowy płyn do kąpieli, kremowy żel pod prysznic, mleczko do ciała, krem do ciała, intensywny krem do rąk.  


Dostępne w C.H Sarni  Stok w Bielsku Białej Stoisko Firmowe Phytorelax 

Lato 2014 produkty z serii z masłem kakaowym już od 19zł !!!

Phytorelax CACAO Krem do ciała z masłem kakaowym 300 ml




Phytorelax CACAO Krem do ciała z masłem kakaowym 300 ml



W harmonii z naturą, nasz bogaty krem z Masłem Kakaowym zawiera ponad 98% naturalnych składników i w pełni naturalne masło kakaowe. Przyjemny w użyciu, szybko się wchłania doskonale nawilża, chroni skórę pozostawia ją miękką w dotyku i pełną blasku.

Masło kakaowe jest cennym dla skóry pielęgnacyjnym składnikiem. Ziarna kakaowca są prasowane w tradycyjnym procesie w wyniku czego powstaje drogocenne masło.

Produkty na bazie masła kakaowego używane codziennie stanowią prawdziwy zabieg piękności dla suchej i odwodnionej skóry oraz przeciwdziałają szkodliwemu działaniu czynników zewnętrznych
.
  Phytorelax CACAO Kremowy żel pod prysznic z masłem kakaowym 250 ml

Phytorelax CACAO Kremowy żel pod prysznic z masłem kakaowym 250 ml



Delikatny, niezwykle miękki i kremowy. Bogata piana pozostawia skórę niezwykle miękką i jedwabiście gładką w dotyku. W harmonii z naturą nasz kremowy żel z masłem kakaowym jest stworzony z niezwykle delikatnych powierzchniowo czynnych kompontentów pochodzenia roślinnego i zawiera ponad 98% naturalnych składników

.Phytorelax CACAO Intensywny krem do rąk z masłem kakaowym 75 ml

Phytorelax CACAO Intensywny krem do rąk z masłem kakaowym 75 ml



Bogata formuła bazująca na maśle kakaowym sprawia, że krem szybko się wchłania pozostawiając skórę na dłoniach niezwykle miękką i aksamitną. Doskonale chroni skórę przed czynnikami zewnętrznymi.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajnie prezentują się te kosmetyki :) A jak wyglądają cenowo jeśli chodzi o balsam i żel pod prysznic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na daną chwilę ceny wyglądają następująco:
      balsam - 39 zł
      żel pod prysznic - 19,90 zł
      Przy większych zakupach atrakcyjne rabaty :)

      Usuń